Dualboot FreeBSD 5.3-stable a WinXP

Lubos Dusany lubos.dusany at seznam.cz
Tue Nov 23 15:30:06 CET 2004

S MBR a Windows je mi to jasne, stejne jako s NTFS, na linuxu s tim mam
bohate zkusenosti, WinXP mam uz nainstalovany takze MBR necham
premaznout FreeBSD.

Nemam teda predstavu kde hledat jestli muj BIOS umi bootovat z clusteru
za 1024, predpokladam ale, ze kdyz FreeBSD nainstaluju na jiny disk a z
nej to bez problemu bootuje tak ze to BIOS umi :)

U rozdeleni disku a ostatni atrakce by take problem byt nemel doufam,
stejne jako ze se mi winXP budou hlasit jako "???", to me nezabije.

Hned jak zenu naucim na BSD tak windows taky zkoncej maximalne v
emulatoru, zatim to ale nejde :-D

Lubos