Dualboot FreeBSD 5.3-stable a WinXP

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Tue Nov 23 14:59:08 CET 2004

Presne tak. Chova se to naprosto standardne a nenasel jsem jediny problem. Jen
je potreba vzit na vedomi:

Instalace winxp prepisuje MBR kde je bootloader FreeBSD, takze je potreba
budto dat bootloader jinam, nebo po reinstalaci windows obnovit bootloader
napriklad nabootovanim z CD.

Nektere biosy neumi bootovat z clusteru za 1024, takze je potreba pri
instalaci na to dat pozor.

Podpora NTFS je pouze na cteni, takze se dost obtizne zpristupnuji data pro
prenos souboru mezi systemy.

Jinak snad nic dalsiho kde by mohl byt zakopany pes neni.
Osobne jsem mel takhle pocitac docela dlouho a v konecnem dusledku jsem
zjistil, ze do windows bootuju 1x za mesic. To me dozralo a dnes spis volim
variantu FreeBSD cely disk a windows honit v emulatoru.

Ondra