jak na bootovaci disketu

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Nov 3 13:46:31 CET 2004

Mival jsem podobny server, kde Linux odmital bootovat z SW raidu a tak se
bootovalo z diskety.
Pokud byl vas kolega slusny, urcite nekde zanechal nejakou disketu jako
rezervu a nebo na disku alespon nejaky image te diskety, ktery je mozne
pomoci dd presypat na novou disketu.
Pokud slusny nebyl, mate asi smulu. Osobne bych v takovem pripade vzal nejaky
starsi pocitac co zvladne boot z disku a udelal z nej novy router a tento
poslal k sipku.

Ondra