jak na bootovaci disketu

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Nov 3 13:38:43 CET 2004

Dan Lukes napsal(a):

>	To asi tak jednoduche nebude.
>
>	Jestlize ten stroj bezi z diskety, pak jsou na ni (na te konkretni)
>patrne jeho nastaveni - a celkove je, zrejme, customizovana. Nerikejte,
>z epo kazdem restartu router nastavujete rucne.
>
>	No a customizovanou disketu zadnym obecnym postupem, zrejme, nevytvorite.
>
>	Jenze, v tomto kontextu je nejasna zavorka v posledni vete dotazu.
>Router majici disk, bootujici z diskety je sice mozny, ale nezda se mi
>pravdepodobny ...
>
>	Mozna jsem jen neco nepochopil, mozna schazi nejaka klicova informace ...
>
>						Dan

omlouvam se. Asi jsem to nenapsla nejlepe. Je to bezna instalace BSD
(tusim, ze 4.9). Jen proste ten hw (je to nejakej starej compaq) nechtel
bootovat z hdd. Tak to kolega udelal, ze bios ma nastaveno bootovani z
diskety. Bohuzel uz nezjistim co a jak na te diskete bylo (protoze
disketa je KO).  Opravdu ta disketa byla jen na bootovani.
PM

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz