jak na bootovaci disketu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 3 13:30:15 CET 2004

Petr Macek wrote:
> kolega predaval, tak rikal, ze mel nejaky problem s HW. Stroj bootuje z
> diskety. Je to router, ktery bezi 200 dnu a disketa je asi ko. Potrebuju
> udelat novou nez se mi to zrestartuje. Jak na to? Nasel jsem postup,
> abych stahl boot.flp a dal ho na disketu. To asi neni problem. Musim tam
> jeste nekde neco nastavovat (z ktereho disku,...)?

	To asi tak jednoduche nebude.

	Jestlize ten stroj bezi z diskety, pak jsou na ni (na te konkretni)
patrne jeho nastaveni - a celkove je, zrejme, customizovana. Nerikejte,
z epo kazdem restartu router nastavujete rucne.

	No a customizovanou disketu zadnym obecnym postupem, zrejme, nevytvorite.

	Jenze, v tomto kontextu je nejasna zavorka v posledni vete dotazu.
Router majici disk, bootujici z diskety je sice mozny, ale nezda se mi
pravdepodobny ...

	Mozna jsem jen neco nepochopil, mozna schazi nejaka klicova informace ...