RAID s chipsetem Sil0680

Lukas Maly malyl at col.cz
Mon Nov 1 09:53:42 CET 2004

On Thu, 28 Oct 2004, Josef Hrabec wrote:

> [...]
> Subject: RAID s chipsetem Sil0680
>
> Dobry den,
> mam v PC kartu s RAID radicem s chipsetem od Silicon Image Sil0680.
> Nainstaloval jsem FreeBSD 4.10 kde je tento radic podporovan
> http://www.freebsd.org/releases/4.10R/hardware-i386.html#AEN34
> avsak mirror dvou disku nastaveny na tomto radici v bsd nefunguje...
> presneji, kazdy disk je videt separatne tak, jako by byly oba pripojeny k
> obycejnemu radici bez raidu.
> Nevite nekdo prosim, co s tim - je to proste mizerny kus hw, nebo je treba
> do jadra zakompilovat neco co mi uniklo?

Hoj

Popsane chovani tohoto radice muzu jen potvrdit. Mam s nim naprosto stejne
zkusenosti. Reseni patrne neexistuje :-(, krom pouziti jineho HW. V
podpore HW na strankech fbsd je asi proto, ze funkcni vpodstate je, jen
dany driver nepodporuje raid.

Resenim je jiny radic s chipem napr. HPT37x, ktery ma lepsi menu pro praci
s raidem nez je v karte s Silicon Image Sil0680.

    * Kouwell 571H	Neda se sehant :-(
    * RocketRAID 100	Drady
    * Adaptec 1200A	Take drahy (adaptec pozmenil firmware radice)

Mozna existuji i jine hary s tim to chipem, ale nevim o nich :-(

malyl