Zmensena obrazovka

Ondra Holecek bln at deprese.net
Sat Oct 30 00:33:25 CEST 2004

Ahoj,

pri pokusu o zprovozneni gatosu (podpora tvout pro ati karty) na mem
notebooku se mi stala tato vec: uz od zapnuti pocitace (i startovaci
obrazovka biosu atd.) neni vystup pres cely monitor jako "normalne", ale
obrazovka se zmensila na polovinu (ze vsech ctyr stran) a umistila se
doprostred monitoru a uz se nikdy nevrati do normalu. Pokud ale spustim
Xka, tak ty jsou spravne pres cely monitor.

Je to docela neprijemne pokud chce clovek pracovat jen v terminalama bez
grafickeho systemu. Ja vubec netusim jak to zase vratit zpet. Nevite nekdo?