XFree86 x Xorg

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Oct 27 16:07:10 CEST 2004

> XFree86 is dead, baby. Vetsina schopnych vyvojaru utekla do X.org a
> zbytek tak nejak umrel. Neocekava se zadna dalsi verze XFree86 po 4.4.0
>
> X.org byl zvolen jako vychozi X server pro FreeBSD 5.x protoze
> 1) je to aktivne vyvijeny a udrzovany software

a verze 6.8 ma nektere zajimave featury... uz aby to bylo v portech (ale kdyz
jsem videl preliminary patch na 6.8 tak se mi udelalo nevolno)

> 2) jediny clovek ochotny starat se o porty X serveru prohlasil
>    ze bude delat ciste X.org a ze XFree86 uz ho nezajima

jj, anholt je (velmi) aktivni clen Xorg a pokud u toho jeste pribastli podporu
do portu tak je to fajn... na XFree86 to nikdo delat nebude, je nutne si
uvedomit ze tohle je opensource tj. neni zadne "oni" je jenom "my".
chces XFree86 misto X.org? tak zacni pracovat...