XFree86 x Xorg

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Wed Oct 27 14:24:44 CEST 2004

On Wed, Oct 27, 2004 at 01:57:01PM +0200, Zbynìk Burget wrote:

> V portech jsou oba, tim std. Xwindow jsem mel na mysli to, ze pokud
> uzivatel pri instalaci FBSD rekne, ze chce nainstalovat X, standardne se
> pouzije Xorg.

  ^-- Pravda, na tuto moznost som uz zabudol. Od doby, ked som presiel od
Linuxu MDK k FreeBSD mi ani nenapadlo instalovat system inak ako nainstalovat
holy system, upgradnut, nastavit, zabezpecit a potom aplikaciu po aplikacii
nainstalovat (z portov, samozrejme), nastavit, zabezpecit, etc. Tudiz vo
FreeBSD viem, co, ako, kde a preco mam nainstalovane. :-))

J.