relay-ctrl...

Lubomir Majersky lumax at acompoprad.sk
Wed Oct 27 13:08:36 CEST 2004

Zdravim,

ospravedlnujem sa mozno to tu nepatri, ale na nete som nic k zmene
ktora u mna nastala, nenasiel. Prevadzkujem ako virtualne uzivatelske
ucty tak aj klasicke. Donedavna som v adresari .../relay-ctrl/allow
videl subory asi takto:

1. systemovy ucet
subor - owner - group
IPadr - user     - wheel
obsah suboru prazdny

2. virtualny ucet
subor - owner - group
IPadr - vuser     - wheel
obsah suboru "USER=vuser."

...co bolo fajn, pretoze som mal prehlad o vsetkych pripojenych
uzivateloch. Samozrejme od doby, kedy som to tak videl uplynulo viac
upgrejdov, ale vsimol som si to az teraz. Bod cislo 2 sa nezmenil, ale
bod cislo 1 sa zmenil a to takto:

1. systemovy ucet
subor - owner - group
IPadr - root     - wheel
obsah suboru prazdny

Systemovych uctov mam viac a tym padom neviem kto je kto, pretoze
vlastnik u vsetkych suborov so sytemovymi uctami je root. Vsetko inak
bezi bez najmensich problemov. BSD 4.10-release-p3 a aplikacie vsetko
upgrejdovane...

Da niekto nejaky tip? Vdaka za podnety.

Lumax