XFree86 x Xorg

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Oct 27 14:10:40 CEST 2004

V st, 27. 10. 2004 v 13:57, Zbyněk Burget píše:

> V portech jsou oba, tim std. Xwindow jsem mel na mysli to, ze pokud
> uzivatel pri instalaci FBSD rekne, ze chce nainstalovat X, standardne se
> pouzije Xorg.
> Ja sice vsechno instaluju s portu, ale nejaky duvod, proc se najednou
> zacal "doporucovat" Xorg namisto XFree, musi byt. At uz licencni
> politika, stabilita, bezpecnost nebo vykon nebo ja nevim co jeste...

XFree86 is dead, baby. Vetsina schopnych vyvojaru utekla do X.org a
zbytek tak nejak umrel. Neocekava se zadna dalsi verze XFree86 po 4.4.0

X.org byl zvolen jako vychozi X server pro FreeBSD 5.x protoze
1) je to aktivne vyvijeny a udrzovany software
2) jediny clovek ochotny starat se o porty X serveru prohlasil
   ze bude delat ciste X.org a ze XFree86 uz ho nezajima

Ty obecne rozsirene lzi o licencnich duvodech jsou smyslenky.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Abychom mohli definovat rekurzi, musime nejprve definovat rekurzi.