XFree86 x Xorg

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Oct 27 13:57:01 CEST 2004

Jozef Babjak napsal(a):

>   ^-- Zda sa mi, ze v portoch zostali oba, XFree86 aj X.org. Alebo sa
> mylim? Takze v podstate je na pouzivatelovi, co si nainstaluje. Ani
> XFree86, ani Xorg nie je sucastou FreeBSD. Ale tiez v tych zmenach nemam
> velmi jasno. :-(

V portech jsou oba, tim std. Xwindow jsem mel na mysli to, ze pokud
uzivatel pri instalaci FBSD rekne, ze chce nainstalovat X, standardne se
pouzije Xorg.
Ja sice vsechno instaluju s portu, ale nejaky duvod, proc se najednou
zacal "doporucovat" Xorg namisto XFree, musi byt. At uz licencni
politika, stabilita, bezpecnost nebo vykon nebo ja nevim co jeste...

Zbynek