Athlon 64 nebo P4

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 12 00:55:16 CEST 2004

On Sat, 11 Sep 2004, Divacky Roman wrote:

> tak v tomhle se dane mylis...
>
> vec se ma asi takto:
> fbsd vysle pozadaven na zapis (ten je v ramci softupdates takze nemuze zpusobt
> ujmu na zdravi FS) ata radici, ten posle pozadavek disku.
> a zde jsou dve moznosti:
> 1) disk data zapise a PAK posle radici oznameni "hotovo"
> 2) disk posle "hotovo" a PAK zapise data
>
> pripad 2 je velmi bezny pro ata disky (disk se pak zda rychlejsi) a prave toto
> zpusobuje ony "softupdates unexpected inconsistency"

 	No ano. Ale problem nastane jen kdyz ta data ve skutecnosti nezapise.
 	Neniliz pravda ?

 	Nezapsat je muze z duvodu, ktere jsem vyjmenoval.

 	Mirror pomaha proti bodu "chyba media" a "chyba elektroniky".

 	Mirror nepomuze proti chybe "porucha zdroje" a "vypadek napajeni
spojeny s chybou UPS".

 	Kde nachazis chybu v uvaze, nebo rozpor s nejakymi fakty ?

> tohle neni jen moje nejaka domnenka tohle je bohuzel fakt ktery vam potvrdi
> hodne lidi (co tomu rozumi)

 	Jsem rad, ze mi to jeden z nich vysvetli ... ;-)