Athlon 64 nebo P4

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat Sep 11 09:28:21 CEST 2004

On Fri, Sep 10, 2004 at 02:37:06PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	No, to jakkoli priznavam ATA diskum urcita omezeni, tomu, ktere
> naznacujes nepriklada takovou vahu, jako ty.

tak v tomhle se dane mylis...

vec se ma asi takto:
fbsd vysle pozadaven na zapis (ten je v ramci softupdates takze nemuze zpusobt
ujmu na zdravi FS) ata radici, ten posle pozadavek disku.
a zde jsou dve moznosti:
1) disk data zapise a PAK posle radici oznameni "hotovo"
2) disk posle "hotovo" a PAK zapise data

pripad 2 je velmi bezny pro ata disky (disk se pak zda rychlejsi) a prave toto
zpusobuje ony "softupdates unexpected inconsistency"
a v tomhle zadny mirror atd. nepomuze protoze tady se proste lze softupdates
ktere pak cini (mohou cinit) spatna rozhodnuti... a jestli je cini na jednom
disku nebo na vic je uz pak jedno a pozor jde o METADATA takze je mozne ze
prijdete o vsechno ;(

tohle neni jen moje nejaka domnenka tohle je bohuzel fakt ktery vam potvrdi
hodne lidi (co tomu rozumi)

roman