Athlon 64 nebo P4

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Sep 10 17:08:28 CEST 2004

> Podminku, ze disk musi S.M.A.R.T podporovat povazuji za samozrejmou ...

  ^-- Su aj nejake obmedzenia na bios? V serveri u nas katedre mam na
dvoch novych 40GB diskoch urobeny vinum mirror; pocitac je to ale P150MHz,
t.j. predpotopny stroj, o ktorom pochybujem, ze smart pozna. Pravda je
taka, ze jeden z tych 40GB diskoch detekoval ako 8GB, takze druhy som mu
detekovat radsej ani nedal, nech chudak nie je domyleny. :-) Napriek tomu
si FreeBSD s tymito diskami dobre poradilo, vinum bezi bez problemov; z
toho mi plynie nadej, ze aj ohladne smartu by to mohlo ist bez ucasti
biosu?

J.