Athlon 64 nebo P4

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 10 16:01:52 CEST 2004

Jozef Babjak wrote:

>   ^-- Ako sa tieto veci daju vo FreeBSD monitorovat? Co vsetko je potrebne
> k tomu, aby takyto monitoring fungoval?

	Na 5.x je pripraveno vse potrebne pro port/package sysutils/smartmontools

	Podminku, ze disk musi S.M.A.R.T podporovat povazuji za samozrejmou ... ;-)

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz