Athlon 64 nebo P4

koutek at o-k.cz koutek at o-k.cz
Fri Sep 10 11:57:39 CEST 2004

Tohle jsem resil pred dvema mesici. Prave po rozhovoru s Gulim jsem
nakonec sel do nize uvedeneho intela. Jede naprosto bezvadne a problem s
onboard radicem je jiny. FreeBSD ho vubec nevidi, pokud je v raudu. Pokud
neni v raidu, tak ho sice vidi, ale holt to neni raid.
Doresil jsem to koupi Promisiho RAID radice. Ten je zcela v pohode.
Dal jsem setril a nedla jsem tam CD, pac mi ten modul prisel zbytecne
drahy. Kdyz jde do tuheho, server vysunu z racku a pripojim si tam cdso
jen na ksandu. To jede v pohode.
Bohuzel je to udelane tak, ze do volneho mista pro CD nejde dat treti disk
a je treba budto sam zbastlit nejaky jiny uchyt a nebo koupit modul pro
treti disk.
Jinak jeste jedna vec, ten pocitac je male letadlo, dela desivy kraval. V
paternim sale to neva, ale pokud to budete mit v kanclu nebo nekde, tak
vas panbuh chran. Zena me s tim vyhnala, ze ma po 5ti minutach boli hlava,
v praci se ve stejne mistnosti moc neda mluvit.
Ale jinak to jede docela hezky.

Osobni nazor je, pokud potrebujete server ted,jdete do intela. Pokud
vydrzite do jara, jdete do opterona.

Ondra