Athlon 64 nebo P4

Igor Cerny info at xcross.cz
Sat Sep 11 20:35:56 CEST 2004

koutek at o-k.cz napsal(a):
> Tohle jsem resil pred dvema mesici. Prave po rozhovoru s Gulim jsem
> nakonec sel do nize uvedeneho intela. Jede naprosto bezvadne a problem s
> onboard radicem je jiny. FreeBSD ho vubec nevidi, pokud je v raudu. Pokud
> neni v raidu, tak ho sice vidi, ale holt to neni raid.
> Doresil jsem to koupi Promisiho RAID radice. Ten je zcela v pohode.

Tento radic nemam rad od doby co me znicil cele raidove pole bez
moznosti navratu. Davam prednos 3WARE.

> [...]
> Bohuzel je to udelane tak, ze do volneho mista pro CD nejde dat treti disk
> a je treba budto sam zbastlit nejaky jiny uchyt a nebo koupit modul pro
> treti disk.
> Jinak jeste jedna vec, ten pocitac je male letadlo, dela desivy kraval. V
> paternim sale to neva, ale pokud to budete mit v kanclu nebo nekde, tak
> vas panbuh chran. Zena me s tim vyhnala, ze ma po 5ti minutach boli hlava,
> v praci se ve stejne mistnosti moc neda mluvit.
> Ale jinak to jede docela hezky.
>
> Osobni nazor je, pokud potrebujete server ted,jdete do intela.

Ja osobne nejsem vyhradnim zastancem INTEL i kdyz ho tez povazuji za
nejstabilnejsi. V oblasi low end serveru mame nekolik AMD s VIA cipsety
a vesmes bez problemu. Rekl bych ze zde zalezi jen na financich, ktere
chcete invesovat. Athlon64 bych asi volil na pracovni stanici.

> Pokud
> vydrzite do jara, jdete do opterona.
>
> Ondra

Igor