Athlon 64 nebo P4

Jiri jiri.b at sendmail.cz
Fri Sep 10 00:34:12 CEST 2004

Zdravim,

Thursday, September 9, 2004, 9:47:00 PM, bylo napsano:

TR> vybiram HW na novy server, pod kterym bych chtel provozovat MySQL,
TR> Apache a nejaky Mail server. Proto je pro me prvotni kriterium vykon a
TR> stabilita v techto aplikacich.

to jsme na tom podobne, rozvnez vybiram komponenty na low-end server.

TR> Athlon64 na VIA K8T800 a jejim VIA SATA RAID radicem v VT8237, dale
TR> podpora sitove karty Realtek RTL8110C 10/100 LAN, jestli to tak nekdo
TR> pouziva.

co tak sleduji na #bsd.cz tak ma guli trochu problem s nekteryma
aplikacema na amd64. v pripade nasazeni co byste doporucili za
kombinaci?

TR> a nebo jestli koupit P4 treba na I875P nebo I915 chipsetu.

bych hlavne tipl ze to nejsou serverove zalezitosti, zatim premyslim
nad Intel® Entry Server Board S875WP1-E a p4 prescott, ale... co jsem zjistil tak z
onboard raidu nejde bootovat, dale ma jen 2x sata raid, na druhou
stranu 1x lan a 1x glan.

kvalitni sata radice napr. od 3ware stoji okolo 10tis, ty pseudo hw
okolo 3tis pry stoji za prd, pac zatezuji procesor - pry se da vyuzit
vinum a usetrit penize :)

jirib

mail: jiri.b at sendmail.cz | jabber: jiri.b at njs.netlab.cz
IRCnet/EFnet/SILCnet: jirib | ICQ: 261273235
GPGfingerprint: 21A1 8E02 CDF0 DCAA B385  A253 EF0C F1CE B618 8EAB