undelete...

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 8 15:28:29 CEST 2004

On Wed, 8 Sep 2004, Lumax wrote:

> ...zmazal som jeden dolezity subor a aj adresar. Urcite je na obnovu nejaky
> nastroj (pozrel som si man undelete - ale v systeme ho nemam) a potreboval
> by som velmi rychlo obnovit ako adresarovu strukturu tak i subor.

 	Spatne zpravy. Pokdu jsi cetl manualovou stranku od "undelete", pak
jsi cetl jiste i druhou vetu:
Currently, this works only when the named object is a whiteout in
      a union filesystem.

 	Pokud tedy nejde v tvem pripade o tento pomerne specialni pripad,
pak je undelete irelevantni.

 	O zadnem undelete na UFS ale nevim.

 	Obecne se rika, ze nejspolehlivejsi a nejrychlejsi obnoveni omylem
smazaneho adresare je ze zaloh. Ale to ti asi taky prilis nepomuaze ...