undelete...

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at Jozef.Drahovsky.sk
Wed Sep 8 21:08:45 CEST 2004

Ahoj,
ak je to ascii text a vies neake klucove slova a subor nie je velky, tak
zrnko nadeje je nasledovny postup:
Nabootuj z ineho disku. Tvoj disk pripoj ako slave ale nemontuj ho.
Potom, si sprav jednoduchy program v perle, ktory bude citat cely disk
po blokoch
a hladat tam klucove slova, ak ich najde tak ti zapise cely blok do
suboru (pripadne aj bloky okolo + cislo bloku).
Potom je len nanualna robota posudzovat ci najdeny blok je ten co hladas...

Nie je to nic moc ale pre strategicke informacie sa to oplati.

Jozef Drahovsky