lehce OT: Monitoring site

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Sep 8 10:51:35 CEST 2004

Omlouvam se za nepresne popsani pozadavku - jde mi o dohled nad
funkcnosti a stavem jednotlivych zarizeni na wi-fi siti (router, AP,
clienti, bridge,...
Vetsina techto zarizeni maji podporu SNMP a tudiz jsem se nejak rozhodl,
ze ji ktomu vyuziju. Na FBSD routeru neni problem SNMP podporu
nainstalovat. Nicmene - na siti je nekolik zarizeni (switche, nekteri
klienti), kteri SNMP nepodporuji a u tech se asi bude dat jenom zjistit,
jestli funguji (asi ping).
No a ted potrebuju nejaky soft, ktery mi bude sbirat informace z
jednotlivych zarizeni a nejlepe na nejakem schematu zobrazovat jejich stav.

Zbynek