konfigurace ADSL pod BSD s modemem s BRIDGE.

Tomas Randa lists at hosting50.cz
Wed Sep 1 09:57:58 CEST 2004

Dobry den,

snazim se pripojit FreeBSD 4.10 BOX k ADSL modemu, ktery ma ethernetove
rozhrani a funguje jako Bridge, tzn. skoro transparentne, ale stale se
mi nedari.

DHCP mi prideli automaticky IP adresu, ale branu dostanu stejnou jako
IP, takze jakmile chci napriklad pingat cokoliv na internetu, ARP zacne
hlasit ze host neni na lokalni siti atd..

zapojim-li modem pod Windows XP, konfiguraci dostane stejnou, ale
pripojeni funguje..

Jedna se o modem Telindus. Ten ma jeste svoji vlastni privatni IP adresu
192.168.1.1 aby se clovek dostal na webove rozhrani.

pokud pustim traceroute z WinXP, prvni krok je 192.168.1.1 cemuz take
nerozumim.

Najde se nejaka dobra duse ktera by mi trosku ukazala spravny smer?

Zkousel jsem jeste vymenit DHCP klienta za isc-dhcp3-client a pak je
situace trosicku jina, ze net sice nefunguje, ale ARP rika ze nemuze
najit 192.168.1.1.

Diky moc za kazdy napad.

Tomas Randa