podivne chovani freebsd g++

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Sun Sep 12 21:57:18 CEST 2004

# dan at obluda.cz / 2004-09-03 15:14:51 +0200:

> 	Jo, tyhle se skutecne hledaji a ladi blbe. Ale nas, co pri prekladu
> zasadne pouzivame -Wall na to, preci jen, upozorni gcc ...

    jenze tenhle typ chyb se tyka vsech jazyku s postrannimi ucinky,
    a ne vsechny maji prostredky na kontrolu techto problemu, a je
    jednodussi psat kod stejnym zpusobem ve vsech techto jazycich.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html