konfigurace ADSL pod BSD s modemem s BRIDGE.

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Wed Sep 1 14:13:25 CEST 2004

Zdravim!

Svojho casu som sa tiez snazil rozchodit ADSL router v mode "bridge". Boli
to znacky ZxXEL, Siemens a Alcatel, ale nechal som to tak, pretoze
nastavenie toho ADSL routra v mode "router" mi plne fungovalo.

Ale spat k tvojmu problemu. Nepises, akym sposobom navazujes spojenie s
provajderom. Ak mas ADSL router v mode "bridge", tipujem, ze potrebujes
mat rozbehnute pppoe. Tam totiz zadavas prihlasovacie meno a heslo k
provajderovi. Ak sa uspesne podari naviazat spojenie, az vtedy mozes
ziadat o pridelenie IP adresy od provajdera.

Osobne nemam ziadne skusenosti s modemami Telindus, Princip by vsak mal
byt rovnaky. Jedine, ze by som sa mylil.

Zatial len tolko. PiFtiK