Fatal trap 18

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun Aug 22 11:58:38 CEST 2004

On Sun, Aug 22, 2004 at 02:14:06AM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Vzacna schopnost jak delat veci co nejsloziteji. Jsme v konferenci o
> FreeBSD, bavime se o FreeBSD - takze kdyzmluvim o CDs Live Systemem, mam
> na mysli, pochopitelne, FreeBSD.
>
> 	Klidne si pouzivejte neco jineho, nicmene, musi to mit podporu pro
> 	UFS2

jakoze na druhou stranu je fakt ze zrovna tohle ma oficialni fbsd dost spatne
vyreseno.... dost se mi libi treba jak to ma dfly (ie. instalacni cdcko je
rovnou live)

btw: freesbie bude mit podporu pro g_uzip - a pry to BRUTALNE zrychluje
natahovani systemu (nekolikrat)

> 	A uz vubec to nedelame proto, abysme disk mountovali. Jde nam o fsck.

hehe ;)

> 	Jestlize BSDeviant ma implementaci UFS2 tak mas opravdu vazny
> 	problem. Otazka je, nakolik byl SB poskozeny uz puvodne a  nakolik ho
> poskodily nektere ty ruzne fsck od debianFly a jinych podobnych ...

v ports/sysutils je urcite neco na opravu fakt_tezke_po*_fs

> 	Pockame jak dopadne pokus live-systemem FreeBSD a o pak se uvidi.
>
> 						Dan

hehe ;)