Fatal trap 18

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Aug 22 02:14:06 CEST 2004

wnt at centrum.cz wrote:
> Takze nakonec jsem nastartoval system BSDDeviant. Jsem v konzole.

	Vzacna schopnost jak delat veci co nejsloziteji. Jsme v konferenci o
FreeBSD, bavime se o FreeBSD - takze kdyzmluvim o CDs Live Systemem, mam
na mysli, pochopitelne, FreeBSD.

	Klidne si pouzivejte neco jineho, nicmene, musi to mit podporu pro UFS2

> Disk je v sytsmeu pod ad0 .. jestlize se snazim pripojit partismu
> napriklad mount /dev/ad0s1a /mnt tak dostanu hlasku Incorrect super

	A uz vubec to nedelame proto, abysme disk mountovali. Jde nam o fsck.

> block. Tuto hlasku dostanu pro vsechny partismy. sV pripade ze zadam
> fsck /dev/ad0s1a dostanu hlasku BAD SUPERBLOCK:MAGIC NUMBER WRONG a
> jestli chci hledat alternativni superblocks.. zadam ano a dostanu po

	Jestlize BSDeviant ma implementaci UFS2 tak mas opravdu vazny problem.
Otazka je, nakolik byl SB poskozeny uz puvodne a  nakolik ho poskodily
nektere ty ruzne fsck od debianFly a jinych podobnych ...

> takze ma nekdo pls napad co a jak? dekuji.

	Pockame jak dopadne pokus live-systemem FreeBSD a o pak se uvidi.

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz