Fatal trap 18

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Sat Aug 21 21:57:22 CEST 2004

Takze nakonec jsem nastartoval system BSDDeviant. Jsem v konzole. Disk je v sytsmeu pod ad0 .. jestlize se snazim pripojit partismu napriklad mount /dev/ad0s1a /mnt tak dostanu hlasku Incorrect super block. Tuto hlasku dostanu pro vsechny partismy. sV pripade ze zadam fsck /dev/ad0s1a dostanu hlasku BAD SUPERBLOCK:MAGIC NUMBER WRONG a jestli chci hledat alternativni superblocks.. zadam ano a dostanu po chvilce hlasku ze hledani selhalo a ze musim pomoci prepinace -b uvest superblock manualne. Odkaz na manual.. z toho ovsem moudry nejsem.. takto konci veskere mozne i nemozne pokusy.. jedine co se mi povedlo dostat kloudnou informaci je z prikazu disklabel -r /dev/ad0s1a to mi vypsalo nasledujici:
--
type: ESDI
disk: ad0s1
label:
flags:
bytes/sector: 512
sector/track: 63
track/cylinder: 16
sectors/cylinder:1008
cylinders: 39837
sectors/unit: 40156641
rpm: 3600
interleave: 1
trackskew: 0
cylinderskew: 0
headswitch: 0
track-to-track seek: 0
drivedata: 0

8 partitions:
#     size   offset   fstype   [fsize bsize bps/cpg]
a: 1048576        0   4.2BSD   2048 16384 8
b: 2097152   1048576  swap
c:40156641        0   unused      0     0
d:16384000   3145728  4.2BSD   2048 16384 28552
e:12288000  19529728  4.2BSD   2048 16384 28552
f: 8338913  31817728  4.2BSD   2048 16384 28552
super block size 0
Exit 1
--

takze ma nekdo pls napad co a jak? dekuji.