konfigurace X (WAS:Re: instalace 5.2.1 release)

Ondra Holecek bln at bln.no-ip.org
Sun Aug 1 10:08:35 CEST 2004

> USB mysi sou bezne a globalne s nimi nejsou zadne problemy. Budete
> vyjimka.

Ja budu asi dalsi vyjimka, mam bezdratovou klavesnici a mys Chicony od
Alzasoftu do USB a pokazde se mi stane ze za nejakou dobu klavesnice, mys,
nebo oboji (casteji) zamrzne. Klavesnice napriklad klidne zamrzne pri
stisknutem tlacitku, takze se mi na obrazovnce neustale objevuje treba
sssssssssssssssssssss. Nekdy pomuze ji prendat do jineho USB portu, jakmile
je ale vypotrebuju tak dalsi kolo (pouzit jiz jednou pouzity port) nefunguje.