konfigurace X (WAS:Re: instalace 5.2.1 release)

koutek at o-k.cz koutek at o-k.cz
Sun Aug 1 11:29:19 CEST 2004

> Ja budu asi dalsi vyjimka, mam bezdratovou klavesnici a mys Chicony od
> Alzasoftu do USB a pokazde se mi stane ze za nejakou dobu klavesnice, mys,
> nebo oboji (casteji) zamrzne. Klavesnice napriklad klidne zamrzne pri
> stisknutem tlacitku, takze se mi na obrazovnce neustale objevuje treba
> sssssssssssssssssssss. Nekdy pomuze ji prendat do jineho USB portu,
> jakmile
> je ale vypotrebuju tak dalsi kolo (pouzit jiz jednou pouzity port)
> nefunguje.

Tak ja mam naopak velice prijemnou zkusenost z notebooka. Instaloval jsem
bez mysi, moused mi nasel PS/2 touchpad a s tim jsem to cele rozchodil.
Pak jsem zapojil USB Logitech optickou mys a bez jakehokoli nastavovani mi
jede. Dokonce to jede soucasne, tedy mys i touchpad podle toho na co
sahnu.

Jedine, co bych rad jeste doladil je prejit od moused (mys na konzoli
nepotrebuji) k prime podpore mysi v X, aby mi chodilo kolecko. Ale trosku
mam strach co pak udela touchpad.

Ondra