konfigurace X (WAS:Re: instalace 5.2.1 release)

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sat Jul 31 22:39:31 CEST 2004

V so, 31. 07. 2004 v 22:11, skaroupka píše:

> Predem dekuji za predchozi rady
> mate pravdu ta anglictina nani zas tak strasna poradne jsem se nad tim
> zamyslel
> a podarilo se mi rozchodit jak x server tak kde, ale asi jsem udelal chybu a
> nastavil jsem moc velke rozliseni monitoru je na 1280x1024 a tim je to moc
> drobne potreboval bych to zmenit na 1024x786.

Za behu prikazem xrandr (v shellu), nafurt v konfiguraku X serveru.

> A ted k dotazu prohlizel jsem
> si nabidku v kde ale nenasel jsem (tedy za predpokladu ze existuje) nejaky
> konfiguracni nastro systemu (neco jako yast control center v linuxu) mohli
> by jste me nakopnout jakym smerem se vydat nebo se vse konfiguruje jen
> pres shell.

Vse se konfiguruje rucne v textovych souborech v /etc. Neni to zas tak
strasne jak to zni :)

> druhy dotaz je z jineho soudku, myslite ze je rozumne (vhodne) pouzivat na
> bsd
> mys na USB portu nebo bude lepsi PS/2, zatim se mi pokazde stalo za mys po
> nejake dobe zamrzla

USB mysi sou bezne a globalne s nimi nejsou zadne problemy. Budete
vyjimka.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity