OT: diakritika v mailoch

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Sat Jul 31 01:07:21 CEST 2004

Resime tady starosti treba zakladatele threadu, ktery se vyjadril mozna
trochu akcne, ale docela jasne a taky starosti vetsi skupiny lidi kterou
znam, vcetne me samotneho. Jsou situace, kdy se nachazim v mistech, kde
prijimani diakritiky neni mozne a presto bych si v takovem pripade rad
postu precetl.

Byl tady vyjadren nazor, ze psani s diakritikou znizuje sanci, ze si
mail prectou lidi, kteri by k nemu treba meli co rict a taky vas nazor,
ze jsou vsichni ostatni debilove, protoze sebou vsude netahaji naslehany
wi-fi notebook s windows xp, kde muzou cist maily treba japonsky, nebo v
morzeovce.

Co je myslim taky dostatecny zaver teto debaty a protoze si myslim, ze
jste reinkarnovany Hitler, nemam vic duvod na toto tema reagovat.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge