OT: diakritika v mailoch

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat Jul 31 12:43:37 CEST 2004

On Sat, Jul 31, 2004 at 12:42:26AM +0200, Roman Neuhauser wrote:
> # varga at stonehenge.sk / 2004-07-31 00:26:17 +0200:

>     aha, takze tu resime starosti hypotetickeho frekventanta tohoto
>     mailing listu, ktery je zaroven stamgastem internet cafe, kde cte
>     postu skrze psani POP3 prikazu do telnet klienta, a ma
>     (pochopitelne) problemy s MIME. no to je ale chudak! jeste ze nejsme
>     Japonci, to by byl s prominutim uplne v problemu...

jsem frekventant toho ml, nejsem stamgastem zadenoh iface, nectu postu pres
pop3-over-telnet ale PRESTO nemam diakritiku

myslim ze existuje hodne lidi kteri (aspon ja jich tedy znam hodne) proste
diakritiku na systemu nemaji. ja napr. (ani doma ani v praci ani nikde jinde)

kazdopadne - mail bez diakritiky precteme vsichni, mail s diakritikou mene nez
100%... uz proto by se diakritika pouzivat nemela

roman