OT: diakritika v mailoch

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Sat Jul 31 00:42:26 CEST 2004

# varga at stonehenge.sk / 2004-07-31 00:26:17 +0200:

> Pokud vystupne zarizeni nepodporuje cp1250, je vam jakekoliv nastavovani
> charsetu naprd. Nehlede na fakt, ze jsem mluvil konkretne treba o
> internet cafe, kde urcite zadny mutt nenajdete.

> Vase telepaticke zavery me uprimne receno tak trochu desi, ale pokusim
> se to uvest na pravou miru: Ja rovnez zadne problemy s diakritikou
> nemam. Kdo naopak muze mit a za jakych okolnosti, o tom se doctete v mem
> predeslem mailu, na ktery odpovidate. Dekuji a nashledanou.

    aha, takze tu resime starosti hypotetickeho frekventanta tohoto
    mailing listu, ktery je zaroven stamgastem internet cafe, kde cte
    postu skrze psani POP3 prikazu do telnet klienta, a ma
    (pochopitelne) problemy s MIME. no to je ale chudak! jeste ze nejsme
    Japonci, to by byl s prominutim uplne v problemu...

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html