OT: diakritika v mailoch

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Sat Jul 31 00:26:17 CEST 2004

On Fri, 2004-07-30 at 23:49, Roman Neuhauser wrote:
>     prosim o odpovidani *pod* text, na ktery odpovidate.
>     users-l at freebsd.cz ctou i ne-outlookari.

Ano, a ti neoutlookari si umi nastavit threadovane zobrazovani posty.
Dik za pochopeni.

>     vidim, ze pouzivate Ximian Evolution. od toho existuje ncurses verze,
>     nebo to neumi osm let stary standard?
Ximian Evolution si s diakritikou rozumi vyborne, dik za optani.

>     ?
>     pokud je ten mail rozbity, staci (v muttu):
>     set charset=cp1250

Pokud vystupne zarizeni nepodporuje cp1250, je vam jakekoliv nastavovani
charsetu naprd. Nehlede na fakt, ze jsem mluvil konkretne treba o
internet cafe, kde urcite zadny mutt nenajdete.

>     pouzivam mutt, a s diakritikou narozdil od vas problem nemam.

Vase telepaticke zavery me uprimne receno tak trochu desi, ale pokusim
se to uvest na pravou miru: Ja rovnez zadne problemy s diakritikou
nemam. Kdo naopak muze mit a za jakych okolnosti, o tom se doctete v mem
predeslem mailu, na ktery odpovidate. Dekuji a nashledanou.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge