dotaz

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Jul 30 17:11:21 CEST 2004

Zdravim,

takze v konfiguraku kernelu treba za riadkom cca 135 (ak kopirujete
GENERIC), ktory pise:
device vga0 at isa

treba dopisat riadok:
options    VESA

A do konfiguraku /etc/rc.conf treba dopisat
font8x8="/usr/share/syscons/fonts/iso02-8x8.fnt"
allscreens_flags="132x43"

Takto to nabootuje do 132x43 znakoveho rezimu.

Drzim palec.

Peter Rosa