dotaz

skaroupka jskaroupka at chello.cz
Fri Jul 30 19:53:27 CEST 2004

predem dekuji za rady,

v archivu jsem nasel podobny az skoro stejny problem
ktery jste jiz jednou resily, tehdy jsem nemel poradne
nakonfigurovany x server, nakonfiguroval jsem ho  pomoci
prikazu

xf86cfg -textmode

po nastaveni jednotivych polozek jsem ho spustil prikazem

startx

server se spustil chyby nehlasil ale zamrzl musel jsem restartovat
pc. Ale ted o co mi jde predevsim x napsal ze zpravu o startu
najdu v  /var/log/XFree86.0.log  a zde nastava ten problem
asi se zasmejete ale jsem opravdu zacatecnik rad bych si ten log
precetl ale nevim jakym prikazem ho mam zobrazit.

PS: nevite nekdo jestli se po netu nekde neflaka seznam vsech
prikazu os unix nebo bsd konkretne

predem dekuji za radu

---
Odchozí zpráva  bohužel neobsahuje viry.