dotaz

Staniclav Sitar sitar_vim at procaut.sk
Fri Jul 30 15:13:53 CEST 2004

Ondra Koutek wrote --- napísal::

> /etc/X11R6/etc/rc.d/gdm.sh, tak proste restartuju pomoci trojhmatu ktery
> na stanici nezakazuji a skocim si do single user rezimu a tam to opravim
Toto prave som nevedel. - myslim vtedy ked som bol zaciatocnik.
Predstavte si zaciatocnika "hodeneho do vody" v singel user mode, ked
si ani nevie namountovat root a ku manualu mount, ed a fsck sa nedostane ;-)

> Jinak nekde jsem videl nastaveni konzole do vyssich rezimu, ale jen
> textovych, graficke tusim nejsou.
Sk si spomeniete kde to bolo, budem Vam vdacny.
Zatial robim v X-och.
Nie zeby mi to nejak vadilo..., taka Konsole s fontom Terminus vyzera
celkom cool, a navyse mi tam funguje klavesa Del tak ako som zvyknuty ;-))

Stano.