dotaz

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Jul 30 14:38:50 CEST 2004

Nechci tu virit flameware, kazdy pracuje jak chce, ja radeji nez textovy
screen mam xterm, protoze tam mohu pekne vpohodli rolovat zpatky a
nemusim sematlat s funkci/nefunkci xtermu.
V pripade, ze nectu howtos a poznamky po instalaci portu a v /etc/ttys
si gdm nastavim tak, ze stale restartuje, namisto klasickeho
/etc/X11R6/etc/rc.d/gdm.sh, tak proste restartuju pomoci trojhmatu ktery
na stanici nezakazuji a skocim si do single user rezimu a tam to opravim
:-)

Proste nekdo ma rad holky, druhy zase vdolky.

Jinak nekde jsem videl nastaveni konzole do vyssich rezimu, ale jen
textovych, graficke tusim nejsou. Chvilku jsem to prave pro praci na
notebooku taky hledal, ale ted delam uz jen pod Xkama a nevadi mi to :-)

Ondra