dotaz

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Jul 30 12:43:24 CEST 2004

No ja radeji pouzivam porty, ale to neznamena, ze vyse (mankote nize
samosebou) popsany zpusob nejde. Jen by me zajimalo, co mate proti
xdm/kdm/gdm?
Instalace je v celku jednoducha, funguje to take hezky a napriklad
vypinani desktopu dvema kliknutimi z gdm je mi pohodlnejsi, nez psat
pokazde shutdown -p now, nebo si na to delat script poweroff.

Ondra