divne chovani konzole pri divnem pouziti ;)

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Jul 1 16:14:16 CEST 2004

zdravim, mel bych otazecku...

momentalne mam trosku problemy a tam jak nucen cist postu takto:
moje masine (velmi aktualni current) ssh
->
nat masine (velmi aktualni current)
screen
ssh
->
masine kde mam postu
eva ~$ uname -a
FreeBSD eva.fit.vutbr.cz 4.9-STABLE FreeBSD 4.9-STABLE #0: Thu Feb  5
21:22:24 C
ET 2004     root at tereza.fit.vutbr.cz:/home/src/sys/sys-49/compile/EVA
i386
eva ~$

tady mi "blbne" konzolove chovani muttu, tj. spatne se to prekresluje,
blbe to reaguje na klavesy (ktere mam DOBRE zkonfigurovany)

nestalo se vam to nekdy? jakoze mne to az tak extremne mocnevadi, pac
tuhle konfiguraci pouzivam jen docasne (aspon teda doufam :) )
proste mi prijde divne ze se spolu fbsd nedomluvi

diky za tip!

roman