pkgtools.conf, portsdb, refuse...

Lubomir Majersky lumax at acompoprad.sk
Mon Jun 28 19:08:02 CEST 2004

Zdravim

pripojil som sa k debate "RE: comms/tkscanfax" a naviazal to na "RE: refuse a portsdb", ale neda mi to a tak sa chcem este raz spytat na to ako funguje portsdb -Uu. Moj problem je nasledovny:

1. cca 8 mesiacov som pouzival portsdb -Uu tak, ze som mal v pkgtools.conf uvedene v sekcii IGNORE_CATEGORIES (arabic...japanese ...vietnamese). Proste vsetky jazykove porty som vylucil.
2. To iste som mal nadefinovane i v subore refuse.

Doteraz som s tym nemal problem, portsdb -Uu zbehol bez problemov t.j. vygeneroval sa INDEX.db. V sucasnosti to zbehne len a len vtedy, ked mam stiahnutu celu kolekciu portov. Akonahle vylucim trebars len port ARABIC, tak portsdb -Uu neprebehne "portsdb: index generation error", samozrejme s hlaskami typu dependency list incomplete....

V pkgtools.conf, ktory je slusne okomentovany je jasne napisane:
IGNORE_CATEGORIES:
After configuring this list, you need to rebuild the ports database to
reflect the changes. (run portsdb -Ufu)

skusal som to teda i s parametrom f, ale efekt je stale ten isty.

Ak som dobre porozumel, tak sa INDEX.db vytvara zo suboru INDEX alebo sa mylim? A subor INDEX je predsa stale rovnaky, ci mam celu kolekciu portov alebo len mnou zadefinovanu kolekciu. Presurfoval som na nete spustu casu, ale bez efektu. Vie niekto helfnut alebo vysvetlit princip? Alebo sa dependency zmenilo natolko, ze uz vsetko so vsetkym suvisi dokonca i blby ARABIC. Na kieho certa mi je kolekcia ARABIC....

Uz mi niekto spomenul, ze preco nerobim celu kolekciu. No ja odpovedam predom, ze ma to zaujima z principu. Ak mi niekto da link priamo na BSD, ze je to tam explicitne napisane, ze sa portsdb -Uu neda previest s ciastocnou kolekciou portov, tak budem rad, ale doteraz som nikde explicitne nenasiel uvedene, ze to funguje len s celou kolekciou portov a opakujem doteraz mi to slo bez problemov.

Vdaka, Lumax

FreeBSD-4.9-RELEASE-p10