RDR na ftp vo vnutornej sieti bezi ale z vonka nie

BSDlama goosefreebsd at pobox.sk
Mon Jun 28 19:02:06 CEST 2004

Dobry den,,,

prosim Vas,potreboval by som poradit, nakopnut:

mam na routry verejnu IP a ten spaja LAN1 do internetu, v LAN1 je
dalsi router a ten smeruje dalsi subnet LAN2 do LAN1 a dalej do inetu.
v tom subnete LAN2 je HW router za ktorym bezi PC na ktorom je ftp..

ked sa pripajam z LAN 1 na LAN2ROUTER je na nom redirect na ten HW
router a tam redirect na PC. v tomto pripade mi FTP funguje spravne v
passivnom mode..

ak sa ale pripajam z inetu na LAN1ROUTER tam je redirect na
LAN2ROUTER, ... atd...  tak mi to v pasivnom mode nefunguje..
ftpserver sa mi ozve,, vypyta login, heslo a po zadani spravneho hesla
sa prihlasi..  mozem sa dokonca pohybovat po adresaroch prikazmi cd
(vypise to vzdy,ze som zmenil miesto). avsak ak si dam zobrazit zoznam
adresarov (ls,dir) tak to timeoutne.
v total comandery ak nieje zakliknuty pasivny mod tak to funguje. ak
zakliknem pasiv tak to timeoutne..

zrejme moze byt chyba na LAN1ROUTRY,lebo kym niesom za nim,tak to
bezi.Prosim mozte mi poradit ,kde by som mal zacat hladat chybu? lebo
v rdr tych nastaveni nieje vela,takze tam chyba asi nebude...

internet
---------|LAN1ROUTER| --|switch|- moj pocitac

                           - |LAN2ROUTER|---|HWrouter|------PC s ftp

http://www.pobox.sk/ - spolahliva a bezpecna prevadzka