sendmail + milter-regex

Břetislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Sun Jun 20 00:31:00 CEST 2004

Zajimave, i kdyz to zrejme nebude mit souvislost.
Stalo se mi neco podobneho 2 dny po sobe (asi tak na zacatku tohoto tydne),
zdvojilo se par vetsich emailu u jedne schranky + jeden mail jednomu
uzivateli dosel asi 20x.
Pak uz byl klid. Nicmene dle logu to vypadalo, ze problem mel postovni
server, ze ktereho stahujeme prijmutou postu....

BK