sendmail + milter-regex

Josef Hrabec hrabec at ramgate.cz
Sat Jun 19 22:15:13 CEST 2004

Dobry den,
stava se mi v posledni dobe docela casto, ze uzivatelum chodi nektere emaily
stale dokola za sebou. Jedna se predevsim o vetsi emaily okolo 3 MB (server
ma jako limit max 4MB). Neni problem, aby pocet takovych kopii jednoho
emailu byl za den i nekolik desitek. Onen pocitac uziva sendmail 8.12.3 na
FreeBSD 4.6.2 a k tomu pro kontrolu priloh a obsahu mailu milter-regex 1.2.
Jedna se o starsi kousek Pentium 133MHz a prichozi maily zejmena ty s
prilohou kdy milter-regex provadi kontrolu jej citelne vytezuji a prijmuti
mailu tak trva ponekud dele.... ale protoze za bezneho provozu tim serverem
projde jenom nekolik stovek emailu za den, dokaze je bez problemu casem
vyridit.
Puvodne jsem si myslel, ze je to dano tim zpozdenim a nektere netrpelive
postovni servery proste zacnou posilat ten samy mail znova......  nic mene
bych se vas chtel zeptat, jestli se nekomu z vas nemnozi podobne problemy...
nebo jestli se treba nemuze jednat o nejakou chybu v komunikaci mezi smtp
servery diky niz si nektere smtp servery, ktere mi postu posilaji mohou
myslet, ze k doruceni nedoslo a tak se o to pokouseji stale znova a znova.

Dekuji Pepa.