sendmail + milter-regex

Josef Hrabec hrabec at ramgate.cz
Sun Jun 20 01:13:15 CEST 2004

ano, v logu to vypada vzdy jako ze mail prisel a byl korektne dorucen....
jenomze ten cizi smtp ho pak posle jeste x-krat...  taky jsem premyslel,
jestli neni treba problem na strane toho ciziho smtp serveru, ale bohuzel do
jeho logu nevidim....
(stalo se mi to minuly tyden jednou a tento tyden uz dvakrat, pokazde u
jineho uzivatele - odesilatel byl rovnez rozdilny)
Pepa