SpeedTouch USB ADSL

Kudlacek Martyn cnf. mkudlacekconf at centrum.cz
Fri Jun 4 08:45:21 CEST 2004

> Dobry den,
>
> koupil jsem si od Teskeho Telecomu adsl pripojeni, prisel mi i SpeedTouch USB modem, jenomze uz nevim co mam delat abych ho na freebsdckach zprovozil, kdyz dam ppp -background adsl (nebo podobny) ppp vzdycky skonci s chybou Child Death

Dobry den,
ja mam od panu z Telecomu Alcatel Speed Touch Home - kabel (nikoliv USB)
a taky jsem s tim bojoval (nejen pod FreeBSD). Pripojeni mi funguje
pouze pres PPTPCLIENT (v handbooku
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/pppoa.html
uplne dole 18.6.3). Nevim vsak zda to u USB modemu bude to same (kdyz se
na modem prihlasim pres webove rozhrani - 10.0.0.138, a volbe PPP, tak
je zde napsane "PPP is not available for this product").

Takze pptpclient by mel byt funkcni (mohu zaslat i svuj konfiguracni
soubor), i kdyz pri prihlasovani je casto nutne ho spustit i nekolikrat
za sebou. Doufam ze prispevek neni prilis "mimo misu".

Kudlacek Martyn