ADSL pci karta

rkoncier at zoznam.sk rkoncier at zoznam.sk
Fri Jun 4 09:48:06 CEST 2004

Zdravim konferenciu

V poslednej dobe sa tu objavilo niekolko prispevkov o problemoch s ADSL
modemom. Aj mna caka kupa takehoto zariadenia, preto Vas chcem poprosit keby
ste mi poradili s akym typom ADSL modemu alebo routeru nebudem mat problem
pod FreBSD 4.9. Zatial ma vsak najviac pritahuje ADSL PCI karta, ktoru dam
rovno do firewallu, ale ked ma presvedcite ze nieco ine bude lepsie ...
Za tymto firewallom budu este dve masiny jeden web server a jeden secury
gateway(IPSEC), oba budu mat verejne IP.

Dakujem za radu.

Robo