zvyseni propustnosti pomoci 2 sitovek

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Sun May 23 17:24:17 CEST 2004

> 	Nechci byt protivny, ale na to na jak slozitou vec se chystate
> 	pokladate dost zakladni otazky. Prorokuju vam vazne problemy. Ale preju
> 	hodne stesti.
oba prehanite, zase tak extremne slozita vec to neni. Vzdyt se jedna jen o
rozdelovani proudu IP paketu. Vazne problemy nemam a asi ani nebudu mit.
Dopracoval jsem to do stadia kdy umim uz vyrobit korektni L2 ethernet packet z
IP packetu, ktery si chytnu na tun device. Pro zajimavost na zjistovani vsech
ARP IP/ETH adres v lokalni siti je v portech utilita v net-mgmt, tu spustim a
preparsuju si vystup.

1. Co se stane s daty, ktere zapisi do bpf? Poslou se do sitovky k odeslani tak
jak jsou?  Analyzoval jsem jeden program a ten odesila raw ethernet packety
pres netgraph stylem, kteremu moc nerozumim.

2. V pripade ze ano, jak to do toho bpf dostanu. Pomoci write nebo send?

Jinak nasel jsem googlem jsem toto:
http://www.packetfactory.net/projects/libnet/ co by ten problem s odesilanim
melo snad vyresit. Moc prehledny framework to ale neni. V utery se na to mrknu
a dodelam to.