WiFi Zcomax XI-626 mrzne

David Navara davidconf at nuabi.com
Sat May 22 19:31:30 CEST 2004

Zdravim,

jeste jsem chtel dat k dobru, ze jsem zkousel WiFi PCI kartu XI 626 Zcomax
pod FreeBSD 4.10 a musel jsem ji vyhodit, protoze pravidelne zamrzala. Asi
na dva dny pomohlo, ze ji Cron kazdou minutu restartoval (ifconfig down;
ifconfig up; - coz je, priznam, hrozne), ale pak se to cele nejak polozilo.
Zkousel ji i jeden kolega take na FreeBSD a tvrdil, ze mu mrzla jednou za
par dni. Pry ale funguje dobre, kdyz se do ni flashne nejaky starsi
firmware, coz jsme nezkouseli. Takze kdyztak zkousejte nejakou jinou.

David Navara